God morgon

Godmorgon mina vänner! Vilket trist väder vi har idag. Nästan all snö är borta, och jag var överlycklig för en vecka sen då det var vitt överallt. Nu blir man mest deprimerad av att titta ut, än värre av att vistas ute. Inte kul. Mer än halva november har gått, och ingen snö. Ska det här blir första gröna julen? Jag vet att det är en månad kvar, men ändå. Jag vill ha snö, och det NU! Helst i förrgår!

Har varit vaken i nästan 2 timmar nu. 6:50 ringde klockan, och då var det bara att traska ner i tvättstugan. I med två maskiner, och sen upp och halvdö i soffan tillsammans med alla kirurger på Seattle Grace Hospital. Nu står frukostgröten här bredvid och pockar på min uppmärksamhet. Men det blir ett besök i tvättis innan han får som han vill (ja, gröten alltså). Och sen ska han avnjutas tillsammans med Andra Avenyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0