Julhandel och vanlighandel

Idag har jag köpt en julklapp till! Det går ju framåt det här. Det är bra det. Jag vill inte ha kvar allt till den 23 december direkt. Förutom det så köpte jag faktiskt ett linne till mig själv. Har länge velat ha ett sådant, och nu så köpte jag det faktiskt. Ett vanligt linne i modell längre, julröd och fin.

16:20 var vi hemma från stan, och kl 17 började jag jobba. Som tur var så hade mamma tagit ner pannkaka, så det var bara att värma i micron, på med lite hemmagjord sylt, slänga i sig den och iväg. Trodde vi ja. Mamma hade tydligen glömt pannkakan hemma i Vidsel, så det blev att snabbt steka en hamburgare, det enda jag hade hemma som gick fort att göra.

Nu sitter vi och dricker te, äter skorpor och ser på CSI. Sen blir det borsta tänderna och läsa Dan Brown.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0