Patrik

Patrik Johansson (?) som bildade blåset för 51 år sen begravdes idag. Fick veta det på övningen ikväll.
Jag har ju samma otur igen! Då jag for till Örebro missade jag en övning, och veckan efter var det ingen övning. Nu är det så att jag inte kan fara nästa fredag på övningen eftersom det ska dukas inför dopet, och veckan efter det är det ingen övning. Knasigt.. Men men, tur man är superduktig och kan allt! Eller nå...

Idag har jag hjälp min kära mor. Har gjort köttfärssås med bacon i och stuvade makaroner. Jag har hängt tvätt och strukit. Jag har kokat kaffe två gånger och dukat fram fika. Sen vet jag inte vad mer jag gjort. Nu ska jag gå och sova vet jag i alla fall. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0