Vad har hänt?

När jag loggar in får jag en halv chock när jag ser att 4 st har kommenterat mitt senaste inlägg! Medan jag sitter och läser kommentarerna kommer jag på att jag måste kolla statistiken. 44 st var in igår! Rekord! WOW!
Vad har hänt egentligen? Varför var så många in just igårkväll? Ingen aning, men riktigt kul i varje fall! Och kul att folk faktiskt kommenterar, det händer alldeles för sällan. Jag ska försöka bli bättre på att kommentera, för det är ju så himla kul när man får respons, eller hur?!

Nu ska jag ta och äta lite frukost. Jag vet, klokan är 12:30 och då brukar det kallas lunch. Sov till halv 11, och sen har jag faktiskt spelat lite flöjt! Det är väldigt sällan mellan gångerna, men varje gång det händer så blir jag lika faschinerad över att det är så himla lätt! Fingrarna följer med hur fort jag än spelar, det gör dom inte då jag spelar fagott. Och att jag bara behöver 10 sekunder på mig att ställa om mig från basklav till G-klav och sen spela allt rätt. Det är en härlig känsla!

Nä, frukost nu. Sen ska jag och handla och försöka baka lite. Måste uppdatera bakbloggen också, fy skäms Lotta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0