Besöksrekord!

Jag hade 32 besökare igår! Himlat säkert besöksrekord! Inte så många egentligen, men för mig är det det.

Har varit vaken sen strax innan 8. Ska se Svenska Hollywood fruar nu, sen blir det nog kanske Andra Avenyn som går ikväll. Man kan se det på SVT Play innan det gått på TV, det gillar jag! Jag gillar i överlag alla kanalers Play på internet. Synd bara att det nästan bara är svenska program som dom har, skulle vara kul om man kunde se utlänska serier och liknande också. SVT Play visar ju True Blood i två veckor, sen försvinner dom. Merlin hade dom ju kvar alla avsnitt av, fast jag tror det är borta sen länge nu. Nåja..

Lite frukostgröt och en skorpa till fruarna. Och sen ikväll är det ju inte svenska fruar, utan desperata fruar! Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0