Bilder från Kåbdalis

Vi var ju ut på en promenad då vi var i Kåbban, och där hittade jag ett jättefint ställe att ta kort på. Är lite sur på mig själv för att jag inte är så bra på att ta kort, skulle vilja lära mig det mesta kring min kamera. Men några snygga bilder blev det, bjuder på två av dom. Sedan kommer även två bilder som är värda att dokumänteras, ni ser ju vad jag menar.



Ett nästan 8-meters husvagn dras på plats med hjälp av en fyrhjuling.


Söndag var första snöiga dagen! Jippi! Allt det här kom på bara 2 timmar.


Solen glittrar i vattnet.


Fint, eller hur?


Nu ska jag ta och uppdatera min bakblogg, och även läsa ikapp dom bloggar jag följer. Sedan blir det en fika hos lillebror och 18:30 blir det Pump på Korpen. Och ikväll börjar Desperate Housewives om, så det måste man se! Längtar!


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Kanon bra svarat! Vi får se om du blir den glada som blir länkad. Haft en bra dag?

2009-10-06 @ 19:21:34
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0