Filmdag

Nu har Emma varit förbi med en massa ljus, så nu luktar det så gott här! Har precis sett klart Bravo Two Zero, började se den i Vidsel i söndags, men jag somnade efter halva, så jag har sett den sista halvan av filmen. Faktiskt riktigt bra, trots att det är en krigsfilm.

Nu ska jag fortsätta att se film. Kommer nog bli en del film idag tror jag, för det är ett riktigt se-film-väder idag. Lite småregnigt, mörkt och trist. Sitter inne vid TVn med tända ljus. Mys med andra ord. Då saknades bara den där godisskålen nu, men jag har varit så duktig dom här två sista dagarna. Inget gott, förutom då jag smakade av frostingen till muffinsarna igår. Ikväll blir det ju faktiskt fika i Norrfjärden som vanligt, och imorgon så ska jag faktskt smaka den nya Marabou Sensation Yoghurt & Raspberry som jag köpte. Men jag hade tänkt vara duktig och inte äta upp hela, utan den ska räcka i många dagar!





Nu ska jag som sagt fortsätta se lite film. Nu blir det Hotet från underjorden 2, eller Tremors 2. Har bara sett ettan tidigare, för den hade vi hemma. Det är gamla filmer, men första är så himla bra, så då tänkte jag att jag skulle se dom tre resterande också. Men vi börjar med tvåan, sen blir det kanske Horton hears a who, vet inte riktigt vad den heter på svenska, mer än Horton.





Och förresten. Förut har jag varit väldigt noga med att alla bilder och ordspråk ska vara centrerade, men nu orkar jag inte bry mig om det längre. Blogg.se är sämst på den fronten, det har fungerat så bra förut, men nu fungerar det inte alls. Man ska inte behöva gå in i html-koden och ändra det själv. Så det så!

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag behöver aldrig gå in i html koden för att centrera, har alltid funkat och funkar fortfarande :P Du markerar ju bara texten och centrerar :P

2009-10-17 @ 17:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0