Förkylning på g?

Big NO NO! Jag blir aldrig sjuk, så är det bara. Jag har börjat kurera mig, så sjuk är det sista jag ska bli. Tog 2 c-vitamin imorse och har hunnit ta echinagard två gånger redan. Och nu ska jag ut i friska luften, ska på byn en sväng och kika lite. Ska in på Gårdings och se om lite nagelvårdsgrejer, bland annat nagellackborttagningsmedel. No more aceton ni vet. Sen funderar jag starkt på om jag skulle köpa hem lite morötter och dip så man kan mysa lite ikväll. Det är ju ändå lördag. Men jag vet inte, vi får se.

Har hunnit se två avsnitt av Himmelblå, verkar faktiskt ganska bra. Norsk serie som svarar för Sveriges Skärgårdsdoktorn. Åh, nu blev jag ju sugen på att se Skärgårdsdoktorn! Det såg jag alltid då jag var liten! Och igår ploppa Tre Kronor upp i huvudet, och det skulle man ju som vilja se igen. Nåja, är väl kanske bäst om man ser dom serierna man inte sett förut först, innan man börjar på något gammalt igen. Nej, nu är det bäst jag drar!



Kommentarer
Postat av: sofia

jag har Microsoft Sans Serif :)

2009-10-10 @ 13:10:05
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0