Gladgladglad

Jag är så himla glad och nöjd nu ikväll, av två skäl:

1. Jag såg 053 och 054 idag! Jippi!
2. Jag har inte ätit något sött idag. Jag har inte ens varit sugen!

Lycka! Det är vad jag kallar det. Att man sen har fått träna gör att man blir på ännu bättre humör. Och att det sen är Greys Anatomy och True Blood ikväll gör ju bara att man mår som bäst!

Imorgon ska jag nog baka något nytt ur min nya muffinsbok, och sen ska jag ta det med mig till jobbet och hälsa på.

Vad har jag gjort idag då?
Jag har målat naglarna med ett gammalt dåligt nagellack.
Jag har varit förbi Församlingsgården.
Jag har hjälp Erika med sin bloggdesign.
Jag har nästan gjort färdig min nya bloggdesign.
Jag har tränat.
Jag har ätit frukost, lunch, middag och kvällsfika.
Jag har mått riktigt bra.
Jag har spelat Nintendospel.
Jag har sett Men in Trees.

Nu ska jag se True Blood. Sen sova. Sov gott!



"När man talade om för mig att världen år 2100 skulle styras av kvinnor, svarade jag: 'Fortfarande?'"

- Winston Churchill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0