Hemma från stan

Nu har man äntligen tagit sig hem från Piteå. Trodde inte alls att vi skulle bli så här länge, men det blev vi. Fast då har vi ju hunnit vara förbi Johan, Zara och Isabelle också.

Blev inte så mycket handlande idag, blir oftast inte det då gamlingarna är med. Dom går ju inte i klädaffärerna direkt. Men på måndag ska jag till Luleå till tandläkaren, så då blir det att shoppa då. I och för sig så ska jag ju spara på slantarna, men jag måste ju fortfarande hitta mig något till maskeraden.
Idag blev det billigt smink på DollarStore, något måste man ju handla när man ändå är till stan. Blev även lite bakgrejer, så som två jättesmå pepparkaksformar i form av stjärnor.


Mascara, eyeliner och nagellack från Kubiss + ett nagellack från Depend.

Nu måste jag fixa mig lite käk, för om drygt 1,5 timmar är det Step Up, och man vill inte vara full i magen då kan jag lova. Inte tom heller, har provat det en gång och det var inte kul. Så det är bäst jag sätter igång med maten. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0