I väntans tider


Trist väder idag.

Nu har jag kommit hem från jobbet, 4 hårda timmar blev det. Eller så inte. 4 timmar blev det ju, men det var inte speciellt ansträngande. Det är så roligt att få jobba med barnen och deras föräldrar! Men bara en gång kvar nu, lite trist faktiskt, jag trivs som. Jag kan ju faktiskt vara en ledare om jag måste. Är inte så van att styra tillställningar och så, men det här är som på en helt annan nivå.

Nu sitter jag och väntar på att Stefan ska ringa, så jag kanske kan få lite mer jobb! Skulle inte vara så dumt. Det är jättebra, fast knasigt ändå. Den här himla regeringen förstör ju allt hela tiden, men vad ska man göra? Så nu är det bara att vänta och se vad som händer och fötter.

Det började ju snöa precis då VuxenBarn började. Efter ett tag så blev det väldigt tung snö som föll, och nu då jag gick hem så var det ingen snö alls, utan bara vanligt tråkigt regn. Trist väder nå hemskt.

Nä, bäst man börjar göra något åt diskhögen som stått i flera dagar nu. Jag skyller på att jag inte har haft tid att diska eftersom jag har varit i Umeå och Luleå dom tre senaste dagarna. Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0