Lite ändringar

Ni kan aldrig gissa vad jag var på igårkväll. Bingo! Ja, alltså, på bingo. Pensionärsbingo. Ni vet säkert alla vad jag menar. Följde med mormor och morfar dit, men inte vann man något inte. Morfar vann, mormor vann, alla jag kände där vann. Men inte jag. Nåja, det var bara kul att få följa och umgås med gammelfolket mitt ett tag.

Nu ska jag iväg till Anton och surra med han ett tag. Vi ska hälsa på Jennifer och Johan om en månad, så vi ska väl kolla på lite biljetter och så.

Om ni har skarp syn har ni kanske redan märkt att jag har ändrat litegrann i bloggen. Lite nya textstilar för er som inte har skarp syn. Kommer så småningon även bli en helrenovering här, men jag måste bara få fantasin att flöda, måste hitta kreativiteten bland alla lådor och gömmer också. Ni märker nog när jag hittat det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0