Maskerad imorgon

Ja, nu är det inte länge kvar innan det är halloween och maskerad för min del. Jag köpte ju början på min utstyrsel i måndags, men inget vet vad det är än. Igår så hjälpte mamma mig att sy den sista delen för att fullborda kostymen. Och så här såg det ut till en början:


Någon som kan ge en gissning på vad det ska bli?


Hoppas det kommer bli kul imorgon nu. Det blir då en del lekar vet jag, och det är alltid kul. Kommer förmodligen komma en hel massa folk också, så få se hur trångt det kommer bli. Blir det utång sen vet jag då inte hur jag ska göra.. Tror jag far hem i så fall, och sparar den 100-lappen inträdet kostar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0