Nintendo

Min lillebror visade mig för några dagara sen ett spel han hade laddat ner på sin mobil. Det var Megaman II! Och jag blev så himla Nintendospelssugen, så jag sökte upp en sida på internet där dom har en massa Nintendospel. Spelade lite Megaman innan jag började söka andra spel, och då hittade jag Chip and Dale! Piff och Puff alltså. Det är så himla kul det spelet, men nu dog jag så då slutade jag.




Följde med lillebror till Vidsel igår, och så hade jag, mamma, Zara och Isabelle tjejkväll hemma med film, morötter och dip. Det var mysigt! Såg på What happens in Vegas, med Cameron Diaz och Ashton Kutcher. Den var riktigt bra faktiskt, men den slutade ju som förväntat också.

Nu sitter jag mest och bara väntar på att klockan ska bli 18 så man får fara på träningen. Och efter den blir det Vidsel igen. Vi ska nog se en film som Johan har velat se hela veckan, vet inte alls vad det är för en. Men men.

Nu tror jag faktiskt att jag ska lägga mig och se en film, tror jag ska se Kung Fu Panda, har ju inte sett den än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0