Rastlös

Himlar vad rastlös jag är. Och gottsugen! Gah! Vad ska man göra då man nästan konstant är gottsugen? Kollade in en sida med massa bilder på godsaker, och man blir ju inte mindre sugen för det. Jag har nyss ätit så det är inte därför. What to do? Kommer sluta med att jag har några cupcakes framför mig vid TVn ikväll, och med några så kan jag nog inte sluta med bara två. Suck... Jag vill inte ha det så här. Ska försöka att stå emot, jag ska äta mackor då jag kommer hem från träningen, och är jag sugen på nå sött blir det att knapra en morot tror jag. Ska försöka i alla fall.

Kan ju vara knäpp nu i mitt tillstånd att visa vad jag fick av mamma i måndags. Ska baka nå ur den snart!





Kan även säga att nu ska bara topplacket på på två av mina naglar så är dom klara. Då är det bara tårna kvar sen.


Kommentarer
Postat av: sofia w

det är fusk, jag vill hellre ha snö än massa regn!

2009-10-07 @ 17:43:37
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoho! Innan jag vart vuxen och började dricka kaffe så tyckte jag också om choklad, men det kommer Lotta, det kommer :D heehee

2009-10-07 @ 21:30:37
URL: http://sofieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0