Snart VuxenBarn

Om en timme börjar VuxenBarn. Och hittills har jag hunnit göra det jag skulle, förutom moroten. Men det hinns nog med det också. Ska börja se på avsnitt nr 2 av Men in Trees för idag, och sen ska jag upp till församlingsgården. Får inte glömma att ta med några slantar..





Titta vad jag gjorde igårkväll, blev ganska snyggt tycker jag! Speciellt långfingret. Målade en blomma med vitt först, och när det hade torkat målade jag med rött. Tänkte att det skulle bli snyggt med lite kontrast, som en skugga eller liknande. Vilken tycker ni blev snyggast?

Kommentarer
Postat av: Erika

November!? borde vara strängt förbjudet att julpynta innan första advent. om man nu måste jul pynta alls, helst inte. tror jag ska jobba julafton å juldagen fast dock bara dag på juldagen eftersom jag förmodligast ska ut på krogen ;)

kram

2009-10-20 @ 12:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0