Tävlingsbilder



I onsdags så gick ju jag, mamma, Zara och Isabelle till Storforsen och tillbaka. Jag hade förstås kameran med mig och skulle ta lite bilder till Älvsbyns Kommuns Storforsentävling. Det var jättefint väder med klarblå himmel och strålande sol. Trodde det skulle bli kanonfina bilder, men det är inte många som är bra faktiskt. Trodde jag skulle få till lika fina bilder som dom jag tog i Kåbdalis, för det var samma väderförhållande då, men så blev det inte. Måste försöka redigera dom så dom blir bra, men jag är ju inget proffs direkt, långt ifrån. Vet inte om det var solen som förstörde mycket, eller om kameralinsen rent av skulle borda rengöras. Men hur rengör man en kameralins på bästa sätt? Tips någon?

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag har en linsborste samt en rengöringsduk. Rengöringsduken är sånna man har till glasögon men borsten är utomordentligt bra för att rengöra linsen inne och utanpå, du kan få låna den

2009-10-30 @ 20:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0