Våfflor och kyckling

Har ätit våfflor till lunch idag med lillebror och mor. Det var gott, men vi kom på att jag behöver ett nytt våffeljärn. Det jag har nu blir förmodligen aldrig riktigt supervarmt, för jag får bara vita våfflor. Det är nästan omöjligt att få dom lite gyllenbruna, och lyckas man med det så är dom ändå sega inuti. Det vill man ju inte. Så ett nytt våffeljärn står på önskelistan, tillsammans med 3e säsongen av The OC och 4e säsongen av Greys Anatomy. Sen vet jag inte riktigt vad jag önskar mig. Bakgrejer kanske? Det är ju inte så himla länge kvar innan jag fyller år, och sen är det ju inte så länge tills det är jul. Det ni!

Nu ska jag spela lite Nintendo innan jag ska iväg till Zara för att hjälpa till med middagen som mamma förmodligen redan har gjort i ordning. Blir kyckling med cheddarost i, inlindad i bacon och ris till. Sen blir det att pumpa muskler kl 18:30. Och sen är det Desperate Housewives ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0