Dagens motion

Såja, nu var man hemma från en timmes promenerande. Sista biten kändes det i låren att man var och tränade igår. Men det är skönt, träningsvärk ÄR skönt! Det kom jag, Zara och Sofie fram till. Så det så.
Nu ska jag gå i duschen, blev väldigt svettigt att promenera. Sen blir det nog att diska bort det sista, plocka undan det sista, och sen se Andra Avenyn. Och sen efter 14 kommer mamma, så få se om vi måste på affärn och handla nå middag då. Just ja.. Undra om jag skulle ta och äta lunch nu först innan jag duschar. Tror jag gör det. Jo, så här blir det:

1. Äta lunch och börja se AA.
2. Duscha.
3. Diska och plocka undan.
4. Fortsätta se AA om inte mamma hunnit komma.


Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0