Flickan som lekte med elden

Idag känns det som att man har hunnit med en del. Blev tyvärr ingen morgonpromenad då Zara var alldeles för trött för det i morse, och jag hade inte disciplinen att gå själv. Men jag steg i alla fall upp kl 7 för att börja tvätta. La mig sen i sängen igen till 8, då tvättmaksinerna var klara. Ner och hänga i torkskåpet och fylla maskinerna igen. Sen blev det att se ett och ett halvt avsnitt av One Tree Hill. Har även hunnit torka alla fönster in- och utvändigt och bytt gardiner. Tvätten var klar vid halv 1, så då gick jag upp till Zara, för där var mamma och vi skulle ju som sagt på bio. Så nu har man sett Flickan som lekte med elden. Den var bra, men böckerna är så otroligt mycket bättre!

Annars har jag nog inte gjort så mycket mer idag, förutom att vara på cirkelträning nu ikväll. Och nu har jag sett första delen av Greys Anatomy, himlar och hav. Det var ju inte så det skulle bli.


* Tjejkväll (imorgon)

Ser ni, den långa listan blir bara mindre och mindre. Jippi! Då har jag ju faktiskt uträttat saker och ting i veckan, inte varit en slö arbetslös sak som ingenting annat gör än att se tv och hänga vid datorn.

Tjejkväll imorgon i Piteå då. Ska bli trevligt, få se om man hittar något kul.

"Om så apan klär sig i siden fortsätter den att vara apa."

- Spansk ordspråk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0