Hemma igen

Nu har jag kommit hem från Norrfjärden. Det regnade, så det var inte vidare kul att köra. Tur det inte var minusgrader bara. Då hade det inte varit kul.

Isabelle stod i dörren och väntade på mig då jag kom hem. Eller, kanske inte riktigt. Hon satt i soffan med farmor. Men hon längtade efter mig! Nu ligger hon i sin röd- och vitrandiga Labanpyjamas framför TVn och ser på skräckis. Tur hon inte förstår vad som händer, för i så fall skulle hon inte få se på det.

Har varit och simmar idag, 30 längder blev det, alltså 750m. Orkade inte riktigt med 1km idag, men jag känner att träningsvärken inte är lika hemsk nu som i morse, och det är ju tur.

Nu blir det snart att ge Isabelle det sista målet mat innan läggdags. Och imorgon blir det att fara till Piteå på fotoutställning inne i Gallerian. Lillebror håller i det, så det ska bli spännande att se. Far dit vettja!


Sitter själv i sin hokuspokus-stol.


"Jag är beredd att medge att jag inte alltid har rätt, men jag har heller aldrig fel."

- Samuel Goldwyn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0