Hokus Pokus

Finns två sorter av den/det som jag gillar.

1. Serien Hokus Pokus. Har ni inte läst den måste ni börja göra det! Den är så knäpp, söt och himla rolig!
2. Doften Hokus Pokus hos PartyLite. Har beställt den nu ikväll! Den är knallandes gul! Härligt!

Beställde även Halloween Natt som jag trodde jag skulle. Och så ska jag och mamma dela på en ask teljus i doften Säsongens Kryddor. Och i mitten på november ungefär blir det ljusparty här hos mig. Så nu får ni inte köpa nå mer ljus förän jag har party, visst?!

Den där listan jag skrev tidigare idga som jag skulle göra blev inte riktigt som tänkt. Jag åt faktiskt lunch och började se Andra Avenyn. Sen hoppa jag i duschen, och sen fixade jag till mig. Och precis när jag sminkat mig kom mamma. Medan hon lånade duschen så diskade jag. Så jag hann ju tre av punkterna. Men nu medan jag spelar in Criminal Minds på 5an så ska jag se klart AA. Sedan ska jag fortsätta se True Blood på bandet som mamma kom med idag. Har ju inte hunnit se allt sen semestern, men nu har jag bara detta bandet kvar. 1½ True Blood, ett CM + det ikväll, ett Privileged. Och sen är det nog ingenting mer...

Imorgon kväll blir det ju Blåset som vanligt. Johan och Zara ska på parkväll i Piteå, spela lasergame och ha kul, så mamma ska vara barnvakt. Och då ska dom sova här hos mig! Så när jag kommer hem från Norrfjärden så får jag också vara barnvakt. Här hemma hos mig! Då blir det ju mer på riktigt än tidigare gånger. Dom, eller åtminstone Zara, har bara sovit en natt utan henne, men då låg hon 3 meter bort i rummet bredvid. Nu är det en hel storgata emellan dom. Men det kommer nog gå bra.

Imorgon ska jag och Zara på morgonpromenad, få se om det blir lika tokigt som idag. Men vaknar lillan lika tidigt imorgon och Zara vill sova sen, så lovade hon att skicka ett sms och säga det. Så jag inte ringer och väcker hene igen.

Nä, nu blir det att fixa en cool bild, sen TB. Dröm gott!


Min högra respektive vänstra ansiktshalva. Tycker bättre om den vänstra.


Och här är originalbilden.


"En programledare i TV frågade min fru: 'Har du aldrig övervägt skilsmässa?' Hon svarade: 'Aldrig skilsmässa, men ofta mord.'"

- Charlton Heston


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0