Iväg på träning

Måste börja byta om och fara iväg på Korpen, så man inte kommer för sent och inte ryms. Men nu har jag gjort klart den där att-göra-i-veckan-listan. Och precis nu kom jag på en sak jag glömt skriva på den, men jag skriver väl det under den då.



* Tjejkväll i Piteå

+ en massa TV-tittande. Greys Anatomy börjar ju om på onsdag, så det längtar jag till! Det slutade ju spännande och hemskt.


Nä, nu måste jag börja byta om och så. Och efter träningen så blir det hem för dusch, pakning och sen iväg till Vidsel. Imorgon blir det en heldag i stugan för att göra vinter där. Husvagnet ska täckas över, skortstenen ska plastas in och gräs ska klippas och så vidare...

Träning (bodytoning) nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0