Jobbsökaren

Ja, idag har jag faktiskt gjort en del nytta. Titta här får ni se:



* Tjejkväll (torsdag)

Sen kom jag på att jag ska beställa linser också, men det gör jag nog ikväll efter träningen. Men jag har alltså gjort 5 av 18 grejer. Bokade tvättid idag, så imorgon mellan 7-12 ska jag tvätta. Och så blir det bio också! Längtar! Måste även prata med Zara om hennes blogg, vad hon vill ha för bilder och färger och så. Det tar ju som ett tag att fixa det. Husvgansupptakten i Kåbban blir ju i helgen, och AF kan jag ringa först på torsdag. Men jag ska försöka hinna torka fönstrena, byta gardiner och dammtorka imorgon mellan det att jag måste springa ner i tvättstugan. Sen på torsdag hade jag tänkt öva lite NUS, ringa AF, kanske cykla upp till Lillstrand och ta lite bilder. Sen blir det tjejkväll på kvällen med Zara och Sofie.

Men nu måste jag verkligen hälsa på ett visst hus. Ha de!

Kommentarer
Postat av: Tea

SNYGG att-göra-lista!

2009-09-29 @ 19:55:38
URL: http://teaeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

mycket rolig blogg, verkligen imponerad

2009-09-30 @ 18:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0