Kalismera

Tror det betyder Hej pa svenska. Sitter nu pa hotellet och betalar dyrt for detta (2 euro for 20 minuter), vilka 10 av dom redan har gatt. Gud vad jobbigt det ar att titta pa detta tangentbord, en massa himla konstiga krumelurer som ar i vagen da man ska skriva. Darav inga prickar over aao. Och sa skulle ni ha fatt en titt pa alla dessa krumelurer, men jag tror tangentbordet ar lite trasigt, for jag var tvungen att kopiera snabela fran hotmails hemsida for att ens kunna logga in. Valde nog fel dator. Naja, mindre om tangentbord, mer om Cypern!

Det ar otroligt varmt och skont har, nastan for skont! Det ar ungefar 35 grader i skuggan, vill inte ens veta hur varmt det ar i solen. I havet ar det ca 26 grader varmt, helt underbart! Vi har varit har i tre dagar nu, och har inte hunnit med sa mycket an. Tisdag blev en halv dag pa stranden, for kl 16 skulle vi vara pa valkomstmote pa ett annat hotell. Vi hittade ratt med mina skickliga kartlasarkunskaper!
Igar blev det lite mer an en halv dga pa stranden, men da var mor min sa brand pa axlarna att hon ville hem. Sa da gick vi hem, men jag la mig vid poolen en stund och sola medan hon duscha och svalkade av sig.
Idag har det blivit en heldag vid poolen, solstolarna vid stranden ar dyrare an vad vi raknat med. Har varit ruskigt varmt idag, jag har knappt orkat med, och da orkar jag med mer an mamma. Nu har vi precis bokat en utflykt som blir av pa sondag, sondagsmarknad och besok pa kamelpark! Hoppas det inte ar sa dyrt att rida kamel, for det vill jag gora!

Ikvall ska vi pa cypriotisk afton pa hotellet. Dans och mat och sa. Och imorgon ska jag gora nagot (la just in ett mynt till, 12 minuter kvar nu) sa himla coolt. Jag ska parasaila! Eller hur det nu stavas. Ni vet, sitta i en liten stol med fallskarm bakom sig och aka bakom en bat, typ 100m upp i luften! Sa harligt det ska bli! Langtar, som den tok jag ar!

Hoppas allt ar bra med er i Sverige, som tydligen inte ar sa kallt, och med dig i USA.

KRAMAR!


Kommentarer
Postat av: Emma

OOhh vilken otroligt härlig header du skaffat dig! :D

2009-09-03 @ 21:16:09
URL: http://www.lemmal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0