Morgonpromenad

Jag och Zara skulle ju ut och gå i morse. Jag hade ställt klockan på 8:30 för att hon inte skulle behöva vänta så jättelänge på mig. Men det blev jag som har fått vänta på henne! Det fula var att jag drömde att jag tittade på klockan. Då var den ca 7:30. Senare i drömmen tittade jag igen på klockan, då var den ca 5:30. Mysko det där. När jag sen faktiskt vaknade och vågade titta på klockan var den typ 7:30. Så jag drömde att jag tittade på klockan, och när jag vaknade så var det samma klockslag! Lite scary faktiskt. Men men.
När jag ändå var vaken innan 8 tänkte jag att det blir ju perfekt. Isabelle har precis ätit, så då kan vi skaka om hon i vagnen så hon somnar. Så, jag skickade ett sms till Zara kl 8 att nu har jag vaknat, är du redo? Fick inget svar. Hon brukar vara lite dålig på att höra sin telefon, så när klockan var halv 9 så ringde jag. Och då sov hon! Isabelle hade tydligen vaknat vid 5 i morse, så hon hade precis lagt sig igen för att sova ett tag. Men hon somnade om, och nu har hon äntligen vaknat igen. Så hon skulle bara ge Isabelle sitt andra frukostmål, sen ska vi mötas på Korpen för att köpa träningskort och sen blir det äntligen morgonpromenad. Fast nu blir det ju nästan lunchpromenad. Nåja, promenad som promenad.

Har just sett andra avsnittet av Svenska Hollywoodfruar. Vet inte om jag gillar det eller inte, men har man nu sett två avsnitt kan man ju inte gärna bara sluta. Man måste ju se om dom fortsätter vara lika tomma i bollen. Okej, vissa av dom är tomma i bollen, vissa inte. Vissa bara ibland. Men dom är ju inte helt normala.



En av bilderna jag skicka in till Bästa bild i Storforsen Augusti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0