Tva dagar kvar

Nu har vi bara tva dagar kvar. Kanns bade och. Det ar skont har, men man langtar hem ibland. Man har ju nagot litet och sott dar hemma som vantar. Ja, lilla Isabelle forstass!

I tisdags solade vi hemma pa stranden.
I onsdags tog vi lokalbussen till Paralimni for att shoppa, men vilken besvikelse. Det fanns inte mycket dar inte. Och varenda stalle som salt bebisklader har ju ingenting till barn som ar yngre an ett halvar ungefar. Trist. Hittade anda en liten present till lillan, ni far se vad sen. Nar vi kom hem vid halv12 at vi lunmch och sen solade vi vid poolen resten av dagen.
Igar tog vi lokalbussen till Konnos Bay for att sola pa en strand som en pa Fritidsresor rekomenderade varmt. Vi var inte sa impade dar heller, men vi stannade och brande oss om vaderna. Sen blev det 189 trappsteg upp igen till vagen for att sen springa for att hinna med bussen hem.
Idag har vi solbadat pa var strand. Jag blev lite radd da hela min mage blev tackt i sma sma blasor. Inge kul. Men sen vi kommit hem och duschat var alla borta igen. Skont det. Tror det beror pa att det borjar koka pa mig av sololjan jag smorjer mig med. Men men. Tva dagar till far man sta ut.
Imorgon blir det poolen, och sondag stranden. Sen blir det att borja packa imorgonkvall och avsluta det pa sondag.
Mandag morgon kl 5:45 kommer bussen och hamtar oss. Man maste upp fore tuppen! Usch... Men det ska nog ga bra, man har vant pa dygnet har. Upp 8 pa morgonen och i sang 9 pa kvallen. Det ni!

Nu ska jag och mor ga nagonstans och ata, blir kanske pa Prince igen, dom hade god kyckling med vitlokssas. Eller sa blir det nagon annanstans. Vi far se.

Snart hemma... Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0