Helgen

I fredags var jag som sagt hos Annika och Anton. På kvällen for Anton på lan, så då kunde jag och Annika börja fredagsmyset. Dippade morot och gurka och åt sourcream and onionringar. Supergoda! Såg på Så ska det låta. Vann 5 gånger i Dam 0 innan hon vann över mig! Sjöng och lyssnade på BSB och Westlife. Svinkul! 00:20 började jag packa ihop datorn och traska hem.

Lördag ringde klockan 10. Låg och läste i nästan en timme innan jag steg upp och åt lite frukost. Sen for jag och mötte Annika på gymmet, så det blev ett 50 minuters pass igen. Dusch och hem till Vidsel.

Kl 19 började jag jobba, jag och Kent stod i baren hela kvällen. Var inte så mycket att göra fram till 22, men då barkade lös. Jag, Kent och Sara stod i baren från 22:00-01:30 i sträck! Jag sprang och fyllde upp spritkylen 3 gånger, plockade glas och diskade för våra i baren tog slut. Som tur var så stannade chefen hela kvällen, utan henne hade det inte gått. Vi var helt klart för lite folk. Har ju aldrig varit med på något liknande förut, och trodde i mitt stilla sinne att det skulle räcka med mig och Kent i baren, och Sara som plockade disk. Men det gjorde det inte. helt sjukt vilket tryck på spriten det var! Jag fick fara hem kl 03:00, och då hade vi inte hunnit räkna kassan, men måste fråga någon imorgon om dom vet hur mycket vi sålde för. Fick springa och växla pengar några gånger också, 20-lapparna försvann hela tiden.

Idag vaknade man vid 11:30 tror jag, av att barnvakten tjöt. Stiger upp och hittar en nyvaken flicka i sin farmors knä. Så idag har jag bara busat med Bella, fikat en massa, bakat och sett TV. Slött och härligt. Var ut på en 20 minuters promenad också, för att söva Bella.

Nu ska jag lägga mig och se Vampire Diaries. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0