Hemma på timmar

Har sett Greys Anatomy och True Blood från igår. Började se Millennium del 4, men eftersom jag sov mig igenom del 3 så orkade jag inte se det här avsnittet. Har ju sett filmerna, så jag missar ju inte så mycket. Nu ska jag börja se Andra Avenyn, har tre avsnitt att se. Måste göra middag också, kyckling i sötsur sås och ris, easy peasy.

Det är en massa folk som avbokat ikväll, så jag blir ensam att jobba. Skicka gärna mess! En avbokning gällde några militärer som skulle skynda sig hem innan askmolnet från Island kommer över oss. Så jag har väl typ 20 boende att servera ikväll. Blir det fartigt får väl Maria i Repan hjälpa till.



Nu har äntligen Zara tagit tummen ur och skickat lite bilder till mig och Sofie, så få se vem som vinner the battle. Skulle borda börja med den nu på en gång, men kände inte riktigt motivationen för det, och så vill jag se bort Andra Avenyn. Men på lördag eller söndag hinner jag nog börja. Är ju ledig hela söndag så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0