Hos Annika och Anton

Sitter nu hos Annika och Anton och har äntligen lyckats hacka mig in på deras nätverk. Puh, det var jobbigt! Eller nå. Vi, jag och Annika alltså, har varit och tränat på Nautilus idag, himla så skönt det kändes! Blev inte så mycket, 30 minuter på löpbandet i promenadtakt och sen 20 minuter styrka. Blir en sväång imorgon också innan man far hem till Vidsel igen.

Strax efter halv 11 fick jag komma in och göra lungtestet. Blåste 5 gånger, sen fick jag ta bricanyl och vänta 15 min, sen blåsa 5 gånger till. Det blev som ingen skillnad på före och efter, men jag har ju använt pulmicort i 1,5 veckor. Och det har nog börjat göra sitt, trots att jag inte har tagit någon medicin alls på 2 dagar.



Ikväll ska jag och Annika se Så ska det låta, dippa morötter och gurka och äta sourcream and onion ringar. Något nytt och spännande. Man blev glad bara av att se på påsen, alldeles ljusblå och fin! Och så blir det nog lite kortspel och andra spel och så. Trevligt med andra ord!

Känns så konstigt att vara ledig en hel dag såhär, eller i dryga 2 dygn! Helt sjukt, men helt skönt. Och att sova i sin stora säng, det var inte illa heller. Sov riktigt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0