Lite av varje

Ja, Jennifer, det blev jag som vann! Och ja, Tea, jag längtar så mycket till september någongång! Och Isabelle har börjat masa sig fram och kan ta några stapplande steg om man ställer henne upp. Himmel vad fort dom utvecklas dom små liven!

Sitter här hes som få och ska snart börja köra hem till Kåbban igen. Solen skiner för fullt ute, det gjorde den redan 7 imorse. Funderar om jag ska köpa ett eftermiddagskort idag, eller om jag ska sitta ute och sola. Har inte bestämt mig än. Blir då en tidig kväll ikväll, så mycket vet jag. Lillan vaknade 6:40 och började leka omkring och skulle prompt rulla på faster, som helst hade sovit dom där 20 minuterna extra. Blev senare än tänkt inatt, kom hem typ 1:15. Trodde att klockan bara var runt halv1, men så var det inte.

Hoppas ni haft en trevlig påsk, det har jag! Nu ska jag hem och äta godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0