Insändare

Ni kan nog vänta er en insändare i PT snart från oss på Fyrklövern. Dom på jobbet tyckte jag hade skrivit så bra i det tidigare inlägget, så dom fortsatte på det så det skulle passa för allas ögon och öron. Det blev en hel A4, och den har skickats runt till hela kommunen tror jag. Sossarna har fått brevet, chefer har fått brevet, Sjukvårdspartiet och många fler har fått brevet. Jag hoppas att Piteå Tidningen hör av sig!

Hittade även annonsen på våra tjänster nere i vårat postfack. Eller, lappen låg i allas postfack. Känns rent ut sagt förjävligt att se lappen. Men söka ska jag. Måste bara slipa till CV först...

Idag, eller ikväll, har man varit effektiv. Har städat och skurat och renbäddat och flyttat runt här så det stått härliga till. Imorgon blir det att hämta en ny gäst, papper hos vikariesamordnaren och sen till hotellet på kvällen för jobb där.

See Yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0