Off we go

Nu sitter jag och äter frukost. Jag vet att det är lunchtid nu, men jag steg upp 11. La fram bröd och pålägg som skulle tina och sen hoppa jag i duscen. Har även hunnit dammsuga och bränt ut bilder från båda datorerna. Var tvungen att tömma kameran eftersom den var full. Har inte tömt den sen Isabelles dop den 5 december! Och imorgon börjar Blåsarlägret, så då behöver jag ju plats för alla mina kort. Och det tog ett tag. Men nu är kameran tom och redo att börja fyllas igen.




Hade egentligen tänkt hinna stöka in den gamla hyllan från badrummet till hallgarderoben idag, men det kommer inte hinnas med. Istället packar jag det mesta som jag kommer behöva inför lägret, så är det gjort. Sen drar jag över till Annika en stund. Hon hade fått tag på lite lekar jag kanske kan ha användning för i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0