Städning



Såhär såg det ut innan jag började riva ut allt ur hallgarderoben. En enda hög med allt möjligt. Allt från dasspapper till tvättmedel och sommarspel.
Men nu har jag dragit in en hylla, den som stått i badrummet, och packat in lite skor i den. Bland annat.



Lite bättre ordning kanske. Men då det blir vinter blir det väl att städa om där igen. På någon månad då alltså.

Nu ska jag iväg på Ica och hämta ut ett paket för andra gången idag. Lite konstigt. Fick sms-avi imorse, så då for jag och hämta ut paketet. Nu fick jag en pappers-avi. Varför fick jag inte båda som sms eller båda som pappers? Mysko det där. Men ett paket ska hämtas ut i alla fall! Finns en del presenter och julklappar i det! Någon gång ska man väl börja i tid, slippa köpa allt i sista sekund.

Kommentarer
Postat av: Henrylive

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2011-11-06 @ 12:22:18
URL: http://henrylive.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0