Trött dag, men pigg kväll

Var så sjukt trött imorse, och hela dagen på jobbet. Men visst är det konstigt, att så fort man slutar så kommer energin tillbaka till en.


Morgonbild, ca 7:15

Då jag slutade kl 15 drog jag iväg på Pärlugglan en sväng. Sen pratade jag med Jennifer tvärs över balkongen. Sen gjorde jag det bästa på hela dagen, satt i massagestolen 35 min! Otroligt skönt! Man känner sig som en ny människa då man kommer ut därifrån. Vill ha en hemma!

Saknar min Bellabus, men farmor skickar bilder lite nu och då. Fick den här sköningen idag.


Bella hos gammelmormor och morfar.

Nu har Linda och Jennifer precis farit, vi har sett gamla Vidselsmusikalen och tittat i gamla skolkataloger. Så himla trevligt har vi haft!


- Bond. James Bond.
- Va sa han att han hette?
- Han sa att han var bonde.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja! Precis så tänkte vi det. Skulle vara ganska kul att såga jack i hyllan som är ovanför och köpa en till att hänga ännu högre så man kan hänga glas upp och ner! :) Får väl se :)

2010-08-03 @ 10:14:09
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0