Igång igen

Ja, nu är man förhoppningsvis igång igen. Tyvärr har man gått och blivit förkyld. Började igår när jag helt plötsligt märkte att jag hade lite ont i halsen. Blev värre och värre, och imorse var jag så tjock i halsen och den värkte till tusen. Tack och lov är det onda så gott som borta, men i takt med att det försvann så började näsan rinna. Den slutar aldrig, hur mycket jag än snyter mig. Och tyvärr är det bara smårinn, jag kan inte snyta mig ordentligt. Sen så nyser jag nå så otroligt mycket. Fråga Elli som bevittnade det på jobbet innan jag for hem. Och det är inga små nysningar må ni tro.

Nu väntar jag på lillebror, som precis kom inannför dörren. Nu ska han skjutsa mig till Anton och Annika så ska vi se Alice i Underlandet.

Hörs sen ikväll!

Kommentarer
Postat av: erika

The mad hatter <3

2010-12-13 @ 18:50:30
URL: http://www.mittlivihokksund.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0