Juldagen

Juldagen blev rätt lugn. Johan och Zara for hem vid 11-tiden. Kvar blev jag, flickorna och mor och far. Vi lekte och busade och mös. Medan Bella sov middag passade jag och mamma på att äta "lunch" och se början på Prinsen av Egypten.


Min och mammas "lunch"! Sjukt gott!

Sen strax efter halv 5 skjutsde jag upp pappa på hotellet för att hämta hem sin bil innan jag körde till Älvsbyn. Blev dusch och snabbstädning innan förfestfolket började komma. Erika hjälpte mig med hår och smink. Sen spelade vi Med andra ord, jag, Cilla och Johan vann överlägset! Såklart! Strax efter 22 kom skjutsen till Piteå så då drog vi.


Jag och Erika. Dom andra ville inte synas här.

Hade en kul kväll på Statt. Lite synd att det inte var mer folk än vad det var, var riktigt lugnt där. Både för vakterna och för dom i baren. Var ju bara en massa kändisfolk som jobbade där! Men så blir det väl när man har jobbat några gånger på Havsbadet och börjar känna till en del folk.

Var hemma och i säng typ 4:45. Sov inte så bra, vaknade flera gånger innan jag gav upp vid 11. Har legat i soffan hela dagen eftersom jag har haft ont i magen. Och jag har INTE varit bakis om ni nu trodde det. Erika kom förbi ett tag, med julklapp och min kamera som jag hade glömt i hennes väska. Sen klockan 17 blev man hämtad för att ha julkonsert med blåset i Norrfjärden. Fullsatt kyrka och ett stort blås, riktigt nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0