Låg update

Jag vet, men dom dagar jag är i Vidsel finns det oftast ingen tid till det. Eller ork heller för den delen. Man får liksom lite semester när man kommer hem till mor och far.
Igår, lördag, bakade vi mest hela dagen. Det blev tre plåtar med florkakor, eller smulkakor som jag kallar dom. galet goda! Min favoritkaka som liten. Sen blev det pepparkaksbak i 3 timmar! Mormor fick en burk, farmor likaså. Sen fick jag och mamma var sin stor burk, plus att det är kvar en tredjedels deg.
den var det meningen vi skulle baka ut idag, men kommer man på att man behöver fler julklappar så far man till Piteå. Handlade sista julklappen, såg Harry Potter 7 på bio och åt en liten ynklig landgång till lunch/middag.

Väl hemma i lägenheten har det slagits in julklappar och kokats knäck. Och setts film. Nu ska här sovas innan det blir en nya dag med nya möjligheter, och naturligtvis jobb.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0