Nyårsafton - utvärdering av 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag lärde mig att jobba på en restaurang!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja, det där med att skriva dagbok är ju inte så svårt.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, min storebror blev tvåbarnspappa!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Estland.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? En pojkvän!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 26 september, den dagen Ronja föddes! Och 21 juli, då Isabelle fyllde 1 år!
8. Vad var din största framgång 2010? Att få mitt första fasta jobb
9. Största misstaget? Vet inte riktigt, att jag jobbat för mycket ibland?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ryggen är fortfarande inte bra sen ryggskottet. Sen har man även haft någon förkylning och sådär.
11. Bästa köpet? Ny dator!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Datorn och sista avbetalningen på bilen.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag fick bli Ronjas gudmor!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Natteravn - Rasmus Seebach. 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har nog varit rätt glad.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts med mina vänner
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Min mage.
18. Hur tillbringade du julen? Först på jobbet, sedan med familj och släkt.
19. Blev du kär i år? Inte ens litegrann
20. Favoritprogram på TV? Vampire Diaries!
21. Bästa boken du läste i år? Ingen aning. Alla Lotta-böcker?
22. Största musikaliska upptäckten? Rasmus Seebach!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? 5e säsongen av Greys Anatomy!
25. Något du önskade dig men inte fick? Nope.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Fikade och jobbade.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om jag hittat den rätta.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Väldigt svart.
29. Vad fick dig att må bra? Att min familj och mina vänner älskar mig och alltid ställer upp.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Chase Crawford
31. Vem saknade du? Jennifer och Erika som pluggar borta.
32. De bästa nya människorna du träffade? Ronja och mina underbara jobbarkompisar! Har nog hittat några vänner för livet där tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0