Rätt vinnare!

Har suttit och sett Robinson ikväll. Varenda minut har varit spännande! Både jag och mamma har hejat på Erik från allra första början, och så går han och vinner! JIPPI! Grattis Erik!
Såg gårdagens program imorse. Vi satt nervösa och trodde att han inte skulle få vara kvar. Men han tog sig vidar till kvällens program. Även ikväll har vi suttit som på nålar fram till sista minut. Vi blev helt överlyckliga när han tog den första finalplatsen! Att sen den där Heléne var tvungen att ta den andra var helt onödigt. Då hoppades vi på Kristoffer. Och när dom satt där tillsammans med Mats var vi nästan helt säkra på att dom skulle rösta bort Erik, men Mats rök. Skulle vilja veta hur dom tänkte när dom röstade.
När dom väl började tävla kände jag på mig att Erik borde vinna, och det gjorde han också, stort!


Årets vinnare i Robinson 2010.

Han har varit snäll, ödmjuk, rak och presterat bra. Både i tävlingar och socialt. Han är helt klart en värdig Robinson-vinnare. Fanns några till värdiga också, men jag tyckte allra bäst om Erik.

Grattis än en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0