2,5 timmar senare

Nu har jag suttit i 2,5 timmar ungefär och skrivit på detta himla CV. Började såklart med det osm var lättare, men det tog ändå tid. Men så har man suttit med musik på och pratat med folk på MSN, så då går det ju ännu saktare. Men men. Nu ska jag bara snabbt börja med det Personliga Brevet, för snart är mamma och Bella här och då ska jag pussa på henne. På Bella alltså! Sen börjar man jobba kl 18.

Hinns nog inte med något TVtittande idag. Hade ju tänkt hinna se NCIS och NSIC:LA idag, men jag var ju så duktig att jag valde läxorna före nöjena. Fast det blev ju lite nöjen ändå, om man röknar MSN som nöje. Nåja.

Förresten, pratade med en från Texas igår på jobbet. Han tyckte vi hade så himla kallt här, förstod inte riktigt hur vi kunde stå ut med det. Men jämför man Texas med Bredsel så är det några graders skillnad. -20 här, kanske +20 där nu? Eller ännu varmare, har ingen aning faktiskt.

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0