Inbjudan

Härmed inbjuder jag till Melodeifestivalkväll i Vidsel på lördag. Någon som är intresserad? Hör av er till mig snarast!


Har jobbat klart för idag nu, fick gå hem redan kl 23, så det var skönt. Det var så himla lugnt efter köket stängde. MickeMus for hem redan vid 22, men hon hade jobbat nästan konstant sen 7 imorse, så det var hon värd. Sen blev jag hemskickad 23 för det var som inget folk kvar i baren. Och före det hade jag gjort rent i disken väldigt noggrant, så det riktigt sken där! Har gått bra att jobba idag, inga fel och allt har flytit på bra.

Imorgon blir det att gå upp strax innan 8. Jobbcoach kl 9, sen hjälpa mamma lite i Martins lägenhet. Han flyttar ju till Piteå strax, eller till egen lägenhet där i alla fall. Sen ska jag bjuda mor och kanske bror på lunch. Känns som att dom är värda det efter att ha snyltat på dom ett tag nu. Inget jobb = inga stålar = snylta på andra för att bli mätt i magen. Ungefär i alla fall. Kanske inte riktigt, men nästan. Sen hoppas jag hinna träna innan jag måste tillbaka till Vidsel för middag och jobb kl 18 igen.

Men nu är det dags man borstar tänderna och kryper till kojs.

NattiNatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0