Kärlekens dag

Min kärlek idag har jag gett till världens bästa Bella!



Alla hjärtans dag idag. Inte har man tänkt på det särskilt mycket. Morgonen var väldigt sen, men sen rusade bara tiden iväg, och jag kom man inte hem förän kl 13. Fick stanna kvar en timme till, för jag hade inte frukostdisken klar 12, och då kom det lite mat- och fikagäster, och Repan hade fullt upp. Men en timme extra i börsen gör ju ingenting!

NI får klara er utan veckans tips i veckan tror jag, för jag har inte riktigt hunnit tänka på det i veckan, och nu är den snart slut. Ska på bio och se Har ni hört ryktet om Morgans om ett tag, och sen blir det godnatt. Har sovit middag en timme idag då jag kom hem, vaknade av att mamma sitter i soffan med lilla sköningen i knät, även hon nyvaken. Sen har mamma förbarmat sig över mig och min rygg och masserat den. Den är inte stenhård längre, men lika hård som trä ungefär.

Kommentarer
Postat av: sandra

vilken skööning!

vet inte riktigt om jag svarat på dina kommentarer. men annars så får du höra dem igen =)



Vi vet inte riktigt vars vi hamnar men någonstans i Vidsel, john är svårflyttat ;) så vi får hitta något tillfälligt tills den dagen vi hittar det rätta huset.

Ploppglassen kan man ju inte köpa om ´man inte har eget företag men har fixat mig en kartong iaf. =) hihi



hoppas du har det bra!

2010-02-14 @ 19:58:59
URL: http://filipsmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0