Lite bilder och annat

Nu har jag äntligen fört över lite bilder från mobilen och kameran. Var tänkt att ni skulle få se en del av det här tidigare, men jag har inte riktigt haft orken till något i helgen förutom att jobba och sova. Har nog aldrig förut varit såhär trött. Jag har sovit middag fyra dagar i sträck! Igår blev det så länge som 2 timmar. Och jag kommer nog fortsätta med det resten av veckan, börjar kl 7 fyra dagar i rad nu innan jag blir "ledig" på söndag.


Hur sött är inte det här? Gammelmormor, Isabelle och gammelmorfar.


Gammelfarmor och Isabelle.


Hemma hos farmor och farfar finns det en jätterolig gul björn med en massa roliga leksaker. Sen kan man verkligen springa runt där i stolen, det är så stort här.


Lördag blev det tacos och Melodifestival med trevligt folk.


Utsikten från baren på jobbet.


Utsikten för matgästerna.


Denna goda vanilj creme brulée hamnade i min mage igårkväll då det blivit en miss i köket. Ibland har man tur!


Denna bleka semla från Konsum hamnade i min mage idag. För att vara en köpessemla så var den god. Lite torr kanske, men allt smakade som det skulle. Grädden och mandelmassan var båda ganska lösa, men som sagt, smakade gott.

Och ytterligare en semla ska landa i magen min innan kvällens slut. En riktig semla. Fick en av mormor idag!

Nä, nu ska jag nog lägga mig i soffan och se på Vampire Diaries, om videon vill, vill säga. Mamma och pappas video är knäpp, hoppas den fungerar nu. Sen kl 20-22 blir det NCIS. Och efter det blir det godnatt för man börjar som sagt 7 imorgon. Ska bli kul att jobba frukost nu när det är lite frukostgäster. Kommer vara ca 140 gäster på hotellet hela veckan, motför dom 35-50 som var i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0