Off to home

Slutade för 30 minuter sen, men har ätit lite, bläddrat i Klick och pratat med Mikaela. Nu ska jag hem och lägga mig i min renbäddade säng, riktigt längtar! Har ont i ryggen, men det får man av att springa i 8 timmar. Har inte stått still många minuter idag kan jag tala om. Sen har jag även fått ont i svansen, har haltat fram sista timmen. Vet inte vad det är som spökar där nu, men imorgon (idag söndag alltså) så blir det inte många knop för Fröken Norén. Ska ligga i soffan och slappa, och baka lite också. Annars ska jag slöa.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sandra

joo de är jättemysigt, varje måndag jag är ledig så brukar vi pallra oss ner till kyrkan i vidsel=) men skulle vara roligt med lite nya ansikten =)

2010-02-28 @ 17:52:28
URL: http://filipsmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0