Saknar BellaBus



Fick den här i morse då jag var på jobbet. Hon sa att hon saknade mig, och jag saknar henne också. Värsta gladskiten!


Och den här fick jag alldeles nyss. Tror ni inte man börjar sakna henne (och päronen x2) ännu mer?! Hon är världens bästa, så enkelt är det bara!

Kl är 14, och om 3 timmar får jag besök. Ska lägga mig i soffan nu med en Gorbys och se på Numbers från igår. Har jobbat till 12 idag, och ryggen är inte bra. Har kanske blivit lite för mycket på fötterna och en massa tunga lyft den här veckan, så jag hade tänkt tillbringa resten av dagen i soffan. Halv 5 stiger jag väl upp och röjer undan från bordet och gör i ordning för middagen. Blir tacos och melodifestivalmys ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0