Sjuk

Dagen igår slutade på värsta tänkbara sätt. Jag fick nog en släng av magsjuka, så jag var tvungen att överge jobbet tidigare igårkväll än tänkt, och inte fara tid alls idag. Sist jag hade magsjuka var jag nog 10 eller yngre, det är nästan 15 år sen! Jag hade gärna väntat 15 år till. Jag hade så fruktansvärt ont precis nedanför revbenen, jag kunde knappt andas. När jag sen fick ut allt det som skulle ut så lättade smärtan direkt. Gick sen och la mig.
Mår betydligt bättre idag, har fått behålla allt jag stoppat i mig. Men jag är trött. Har legat i soffan sen i morse, sett Melodifestivalen, Supernatural och Numbers. Mamma är nog snart hemma, så då ska jag dricka lite nyponsoppa tror jag. Undra vad man vågar äta till middag idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0