Veckan som varit

Har inte varit så jätteduktig på att skriva i veckan, men här kommer lite bilder från veckan så här innan jag ska iväg och jobba.


Den här chokladbakelsen är det godaste jag någonsin ätit!


BellaBus har precis ätit mellanmål och är go och gla'!


Såhär kallt hade vi tisdagkväll då jag kom hem från jobbet. 17 grader inne är INTE varmt.


I onsdags hade vi så kallt att lokan och lättölen hade frusit då vi fick dryckesleveransen. Till och med några starköl var frusna!


Idag följde Bella och hennes mamma på lunch på Café. Hon var inte så pigg, men senare på dagen fick jag veta att hon hade 39 graders feber. Huvva. Men hon är gode så skön i fasters mössa, eller hur?!

Ja, det är väl bäst man börjar byta om och bege sig. Har suttit och räknat timmar hit och dit för några andra papper som Försäkringskassan ska ha, men det är för stämplingen, så det är betydligt roligare papper att sitta och göra än sjukpapprena. Med två jobbdagar kvar av februari så har jag ändå hunnit skrapa ihop 138,5 timmar på hotellet! Riktigt nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0