Älvsbyn

Ja, så var man hemma i Älvsbyn igen efter en helg i Vidsel.

Var ju som sagt på bio igår med Zara, Luftslottet som sprängdes. Den var bra, men som i alla bokbaserade filmer så var det en hel del som saknades och som var ändrat. Men filmen var bra ändå. Blev kortspel när vi kom hem med mamma, men vi spelade aldrig klart för klockan blev så mycket.

Vad har man hunnit göra idag då? Har kört hem och ätit risifrutti till frukost. Ska ta och värma lite fläsksås till lunch nu och fortsätta se Heroes. Sen 13:30 blir det träning med Annika.

Vad ska man göra efter träningen då? Inte mycket tror jag, ska bara slappa och se Heroes, och sen ikväll blir det Outsiders och CSI. Ska inte göra något vettigt alls idag, förutom träningen då. För jag diskade och dammsög ju innan jag for till Vidsel. Fast det finns andra grejer jag skulle borda göra. Som att sortera mina recept och fixa till i bokhyllan som jag har tänkt ett tag nu. Och så köksskåpen och lådorna såklart. Finns alltid saker att göra, om man vill. Om man vill alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0