Dumma blogg.se


Såhär vacker var himlen i söndags då jag kom hem från träningen.

Är det bara jag som har haft problem med blogg.se idag? Skrev ett inlägg i morse som inte publicerades för att det var fel på sidan. Försökte två gånger. Sen spara jag det som utkast och publicerade det se, och det fungerade. Men, det syns inte på bloggen (Fast precis innan jag publicerade det här inlägget så har det kommit upp).

Nåja, jag hoppas det fungerar nu, det lär jag ju snart märka. Har varit iväg och tränat med Annika och kom just hem. Blev cykel, gym och lite simning. Och mamma, jag kör väldigt lätta vikter på ryggen. Jag vet att jag måste ta det lugnt med den nu i början. Jag skulle kunna ta betydligt mer, men jag vågar inte det än. Och jag sitter med ryggen rak när jag cyklar.

Nu ska jag göra en av dom absolut godaste maträtter jag vet, snabbmackisar och korv! Det kan jag äta nästan hur mycket som helst av, det är så himla gott! Så ska göra en rejäl laddning, då har jag middag idag och kanske imorgon eller på söndag.

Kommentarer
Postat av: mamma

är ju bara rädd om dig. minns alltför väl hur illa det var med dig.

2010-01-15 @ 23:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0